هزینه تدریس خصوصی حضوری در منزل و قیمت کلاس آنلاین

یکی از چالش های خانواده ها در استخدام معلم خصوصی بحث هزینه است. والدین دوست دارند با کمترین قیمت بهترین نتیجه را کسب کنند، اما پیچیدگی های انتخاب معلم خصوصی عموماً آنها را سر در گم می کند. در این مقاله، با معرفی پارامترهای تاثیرگذار بر روی هزینه‌ی تدریس، قیمت منصفانه برای کلاس‌های خصوصی حضوری در تهران و کلاس های خصوصی آنلاین ارائه می شود. 

 

سوابق تحصیل

باید مدرک و رشته تحصیلی و همچنین دانشگاه محل تحصیل مدرس را بررسی کنید. معلم فارغ التحصیل از کدام مقطع تحصیلی است؟ لیسانس، فوق لیسانس یا دکتری؟ همچنین وجود ارتباط نزدیک بین رشته‌ی تحصیلی معلم با درسی که هم اکنون تدریس می کند میتواند تاثیر گذار باشد. نباید به راحتی از کنار دانشگاه محل تحصیل مدرس عبور کنید.

 

سوابق تدریس

تاثیر این پارامتر به مراتب بیشتر از سوابق تحصیل میباشد. خوب تدریس کردن یک مهارت است که افراد مستعد و با دانش در طول یک فرایند آن را کسب میکنند. تدریس در مدارس، دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌ها به معلم تجارب ارزشمندی میدهد تا در کلاس خصوصی عملکرد بهتری داشته باشد. حتما به سالهای فعالیت معلم و تعداد کلاس‌های خصوصی برگزار شده توسط مدرس دقت کنید.

 

نظرات دانش آموزان

توانمندی علمی، قدرت بیان و تسلط مدرس را در نظرات دانش آموزان بررسی کنید. این نظرات به شناخت شما از معلم مورد نظرتان کمک زیادی میکند.

 

فعالیت‌های آموزشی

تعداد کمی از معلمان در رزومه‌ی خود، تدریس در فیلم های آموزشی موسسات معتبر، تالیف کتاب و طرح تست در آزمون‌های آزمایشی را دارند؛ این موارد بخصوص در میان معلمان دروس متوسطه دوم و کنکور بسیار تاثیرگذار است.

 

کلاس های خصوصی حضوری یا آنلاین

با فراهم شدن زیر ساخت های لازم برای برگزاری کلاس های آنلاین، امروز میتوان گفت که سرچ عبارت معلم خصوصی آنلاین یکی از پر جستجوترین عبارات در زمینه ی تدریس خصوصی است. عموماً اساتیدی که کلاس های آنلاین برگزار می کنند، حدود 25 درصد هزینه ی تدریس کمتری نسبت به کلاس های حضوری خود دریافت می کنند.

 

مواردی که ارائه شد در تعیین هزینه ی تدریس استاد تاثیرگذار هستند و برآیند این پارامترها مشخص می کند که دستمزد مدرس چقدر باشد. اساتید سایت معلم خصوصی اوربیتال در حالی که در پارامترهای گفته شده در عالی ترین سطح قرار دارند، هزینه ی تدریس پایینتری (بین 20 تا 50 درصد) نسبت به سایر معلمان با رزومه ی مشابه دریافت میکنند.

 

هزینه ی تدریس خصوصی حضوری در تهران برای هر جلسه ی 90 دقیقه در فصل پاییز 1402

1 میلیون و 200 هزار تومان

 

هزینه ی تدریس خصوصی آنلاین برای هر جلسه ی 90 دقیقه در فصل پاییز 1402

1 میلیون تومان

 


نظر بدهید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست نظرات
  • محمدوند

    سلام. سایت اوربیتال فقط با معلمهای با سابقه همکاری میکنه. کاش مثل سایتهای دیگه امکان همکاری برای دانشجوها و معلمان کم تجربه هم وجود داشت.